Loading ...

Tips & FAQ

Het volgende zijn vragen die klanten vaak hebben, de eerste vraag komt het meest voor

Frequently Asked Questions

We repareren de meeste apparaten binnen 2-3 dagen (afhankelijk van beschikbaarheid van onderdelen indien nodig). Als we onderdelen moeten bestellen, kunnen we deze levering normaal de volgende dag krijgen. We realiseren ons hoe moeilijk het is om zonder uw computer te zijn en we zullen altijd proberen het zo snel mogelijk terug te krijgen.

We zullen u altijd een vaste prijs voor de reparatie aanbieden, bijvoorbeeld als uw laptopscherm moet worden vervangen, geven we u een totale prijs voor het werk voordat u begint. We willen niet dat je voor onaangename verrassingen komt te staan; we willen dat u precies weet wat uw reparatie zal kosten voordat we het werk afronden.

Het aanbieden van een persoonlijke service staat bovenaan onze lijst; u spreekt rechtstreeks met de persoon die op uw computer werkt, zodat u de situatie in detail kunt uitleggen. We repareren snel reparaties, we sturen niets naar servicecentra en we geven geen 5+ dagen aan voor reparaties. Wij brengen geen vooruitbetaalde kosten in rekening, u betaalt alleen voor werk als het eenmaal is voltooid en als u er tevreden mee bent.

Absoluut, Dylan IT Works repareert laptopschermen de hele tijd en het is veel goedkoper dan het kopen van een nieuwe laptop. Neem contact met ons op voor een snelle offerte.

We zullen altijd zorgvuldig omgaan met uw gegevens. We houden ons aan de Wet Bescherming Persoonsgegevens en alle gegevens die we bewaren, worden strikt vertrouwelijk behandeld. Alle klantgegevens die worden opgeslagen, worden altijd opgeslagen met een wachtwoord en gecodeerd. We adviseren u altijd om, indien mogelijk, een back-up te maken van alle gegevens op uw computer voordat er werkzaamheden worden ondernomen en we kunnen indien nodig eventuele back-upopties met u bespreken. We zijn niet verantwoorderlijk voor eventuele data verlies.